הצצה למזווה שלי

אני רוצה לתת לכם כאן את הזדמנות להציץ אל עולם התזונה הבריאה, להבין את המשמעות של תזונה ממקום מודע, להתחבר למושגים ולתכנים הקשורים לנושא להתנסות במתכונים טעימים וקלים להכנה ואם תרצו – להתעורר לשינוי בחייכם.

אני מאמינה שכל אחד מאיתנו מזמן לעצמו את מסע החיים שאותו הוא עובר ויש לנו את היכולת לבחור מהו התפקיד שאנחנו רוצים לקחת בסרט המדהים הנקרא "החיים שלנו". יש מי שרוצה להיות הבימאי ששולט בעניינים, יש מי שמתאים לו לתכנן ולכתוב את התסריט, יש כאלו הרוצים להיות במרכז כשחקנים ראשיים ואחרים שיעדיפו דווקא לפעול בשקט מאחורי הקלעים.

ובין לבין…

החיים ממשיכים להתקדם ולא תמיד אנחנו זוכרים לעצור לרגע ולחשוב: מהי המשמעות שאנחנו נותנים לחיים שלנו? כיצד ולאן אנו צועדים ביחס למטרה שאותה הצבנו לעצמנו? ואיך אנחנו מתנהלים בתוך בריכת ההזדמנויות, שבכל רגע מזמנת לנו סיטואציות חדשות העשויות לקדם אותנו לצעד הבא בדרך אל האושר?

להתעורר לשינוי

ההתעוררות לשינוי היא המקום שקורא לנו לעבור ממימד הידע למימד העשייה. כלומר – להפשיל שרוולים וליישם. הודות לקדמה הטכנולוגית אנחנו מוקפים היום בכמות עצומה של ידע נגיש ותוצאות של מחקרים שונים וסותרים המקשים עלינו לדעת מהי האמת. אלא שהתשובה הנכונה היא שאין אמת אחת!! אין אמת אחת כיון שכל אחד מאיתנו הוא שונה. לכל אחד מאיתנו ישנם צרכים ורצונות אחרים והעיקרון הראשון והחשוב ביותר הוא להתחבר למה שמתאים לנו ועושה לנו טוב – בכל תחום בחיים וגם בתזונה.

אז היו קשובים לטבע, לשמיים, לאימא אדמה ולעונות השנה. הם מזינים אותנו פיזית, רוחנית ונפשית ויחד עם השינויים שחלים בהם, על ציר הזמן, משתנה גם המזון שהם מעניקים לנו.

ורגע לפני שאנחנו נכנסים למזווה ומתחילים לפתוח את הצנצנות… במעבר לתזונה מודעת ולאורח חיים בריא ישנם 5 קווים אדומים ראשוניים, שאם רק נקפיד ליישם אותם במטבח שלנו, כבר נצא נשכרים.

למעשה מדובר ב- 5 מרכיבים שאותם יש להוציא לחלוטין מתחומי המטבח שלנו: סוכר, חומר משמר, צבע מאכל – כל האותיות והמספרים, MSG – מונסודיום גלוטומט – חומר טעם וריח, הלבנים – קמח, מלח.

זכרו שככל שהמזון ישהה פחות במערכת העיכול, מערכות הגוף שלנו יתפקדו יותר בחיוניות, אנחנו נרגיש יותר אנרגטיים ונמרצים, משקל הגוף שלנו יתייצב וכך גם נשיל מעלינו קילוגרמים מיותרים. בנוסף, השמירה על כללי האכילה המודעת, מגנה על תפקודה התקין של המערכת החיסונית שלנו בכך שהיא עוזרת למערכת העיכול שלנו להתפנות ולסלק את הפסולת כמה שיותר מהר מהגוף.

    צרו איתנו קשר