טוען אירועים

ריטריט ויפאסנה בשתיקה בשלוות נווה המדבר הקסום של נאות סמדר
עם סנדיה בר-קמה ואודליה וינברג פרי
ינואר 2024

  • מה יכול להביא שינוי לחיינו העמוסים ומלאי הסטרס?
  • איך לזהות ולהתמודד עם דפוסים (מחשבתיים ורגשיים) לא-מיטיבים שמנהלים את חיינו?
  • האם הנפש יכולה להשתחרר מהנטל של חרטות העבר ודאגות העתיד כדי לפגוש שקט ושלווה ברגע ההווה?

השתתפות בריטריט ויפאסנה היא הזדמנות נדירה להתנתק מהסחות הדעת של חיי היומיום, להפנות את המבט פנימה, ולטפח מודעות עצמית עמוקה ותובנות לגבי טבע הנפש, הסבל, והשחרור מהסבל.

על ידי התרחקות זמנית מהרעש והעומס של העולם, אנחנו יוצרות’ים סביבה אידיאלית לעבודה פנימית. השקט עוזר להשקיט את המוח ומאפשר לנו להתבונן במחשבות ובתחושות ללא הפטפוט החיצוני הרגיל.

התרגול בריטריט מעניק לנו תובנות לגבי המחשבות, הרגשות וההתנהגויות שלנו, והבנה טובה יותר של עצמנו ושל דפוסי ההתנהגות שלנו. התרגול מטפח קבלה, חמלה ויציבות, המאפשרים לנו להישאר מאוזנים מול אתגרי החיים.

הריטריט מספק גם קהילה תומכת והדרכה ממורות ותיקות ומנוסות. זוהי חוויה טרנספורמטיבית שמקדמת מודעות, גילוי עצמי ושלווה פנימית.

הריטריט מתקיים במרכז האירוח נאות סמדר, המציע את שלוות יופיו הקסום של המדבר בתוך חדרים אקולוגיים יפים ומפנקים, עם פינות ירוקות, מטופחים באהבה וחיבור לטבע העוצמתי שמקיף את המקום.

המרחב השקט של המדבר יחד עם היופי של מרכז האירוח תומכים מאוד ביכולתנו להניח את המתחים של היומיום ולהתפנות להקשבה והתבוננות פנימה והחוצה.

תנאי המקום היפים, המוקפים במדבר רחב-ידיים, מהווים תנאים אידיאליים למפגש אינטימי וצלול עם עצמנו, עם הכוחות והמשאבים העמוקים שלנו, ועם מעיין הכוח, החוכמה והאהבה הקיים בנו.

* הריטריט יתקיים ברובו בדממה, ויכלול לימוד ותרגול של מדיטציה בישיבה, הליכה, עמידה ושכיבה, הרצאות בנושא תורת הרוח הבודהיסטית, מפגשים ושיתופים עם המורות בקבוצות קטנות, ותרגול יוגה עדינה כעוד דרך לתרגל קשב ונוכחות (אופציונלי).

שתפו והמליצו ברשתות החברתיות!